Parinte porunceste, caci fiul tau asculta

fiule, mi-ai spus, ridica-te si umbla! ia-ti patul si paseste, caci ti-am promis pamant sub talpa ta chiar si acolo unde nu exista. ti-am promis un final la calatoria ta, ti-am promis pace si odihna. ti-am promis ca nu iti voi pune pe umeri o crucea mai grea decat poti purta, ti-am promis urcusuri si coborasuri, dar ca voi fi cu tine. ti-am promis doua urme de pasi in urma ta, ti-am promis ca te voi pazi si te voi proteja. ti-am spus ca nici prin valea umbrei mortii nu vei trece singur ci ca te voi urma.

deci fiule, ridica-ti ochii catre cer si vezi ca dincolo de nori e un soare ce face din noapte zi, si lasa ploaia sa iti curete ranile. am purtat coroana de spini ca tu sa fi fiu de rege, ti-am dat pamant langa pamant si mare cat infinitul sa o strabati. ti-am pus intelepciune intre tample si putere in brate. ti-am dat genunchi de piatra care sa nu se indoaie si buze sa vorbesti. caci de vei tacea, pietrele vor vorbi pentru Mine si glasul lor te va chema.

te-am facut pescar de oameni, sa ii ridici la randul tau si sa le arati iubirea si dreptatea. capul plecat nu este taiat de sabie si nicio rautate nu ajunge la tine. fii umil si drept si asculta glasul inimii, mergi cu incredere spre tinta ta, caci am pus in tine izvor de dreptate si de iubire. nu ucide fratele de langa tine si nici nu il lasa sa piara, nu lasa slabiciunea ta piatra de poticnire pentru aproapele tau.

fiule, mi-ai zis, ridica-te si zboara! ti-am dat aripi de inger sa acoperi lumea cu puterea ta.
0 Responses
:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu