Amintiri din copilărie. Sau cum se construieşte o relaţie.

După ce primul nepot a spart gheaţa în familie, la 8 zile am apărut şi eu. Încă de atunci te-ai încăpăţânat şi ţi-ai etalat egoismul nevrând să împarţi aceeaşi lună şi nici acelaşi an cu noi . Aşa că ai venit o lună şi jumătate mai târziu. Acum spui că barza ta a fost mai leneşă. Eu spun că era doar la fel de mofturoasă ca tine.

Toate acestea prevesteau o relaţie tensionată şi plină de peripeţii. Şi chiar aşa a fost. Probabil primul contact a fost destul de interesant. Dacă aş fi avut conştiinţa lucrurilor şi aş fi realizat că acel ghemotoc alb spălăcit de lângă mine eşti tu, ţi-aş fi făcut în ciudă că barza mea a trecut pe la mare şi m-am bronzat. Dar mereu am fost un copil educat.

Când ai crescut destul de mare şi ai început să îţi terorizezi părinţii, aceştia te-au trimis la bunici, ca să mă terorizezi pe mine. Datorită ţie am cunoscut cât de dură poate fi viaţa când ţi se închide uşa în nas, când eşti lăsat pe dinafară, stând pe o scară de ciment cu bărbia în palmă, cu ochii în lacrimi şi cu întrebarea "oare acum ce dulciuri bune mai mănânci?" Tot atunci am învăţat că nimeni nu va împărţi nimic cu tine. Ai fi putut băga în buzunar o bucăţică din ce primeai de la mamaia, dar nu ai făcut-o. Cum de altfel mereu tu luai "jumătatea" mai mare din jucării, partea mai frumoasă din tot ce aveam. Şi egoismul acesta a durat mai mult de un deceniu.

Cu tine am împărţit si primul animal de companie. Un iepure găsit de tataia pe câmp. În dimineaţa următoare te-ai hotărât să îl hrănim. Şi cum noi nu am fi ales varza cea mai bună din gradină, ce te-ai gândit tu, să îl lăsăm pe el să o aleagă. Şi a ales-o! Cine ştie în gradina cărui vecin a găsit varza lui preferată.
După acest timp barza şi-a amintit că uitase să îţi pună, pe lângă manualul de utilizare, şi nişte accesorii: cerebelul.

Tot tu mi-ai "sugerat" prima mea invenţie si asta dupa ce ai descoperit tu cum se face parfumul. Si nu pe Discovery ci la Sailor Moon. Asadar, am lasat toti trandafiri din fata casei fara flori, am furat o bucata de perdea si am inceput munca. Nu numai ca mirosea oribil, dar am si incasat-o destul de bine atunci. Si daca nu ma insel, tu ai cam scapat.


Si cum timpul trecea ne-am cam adunat mintile acasa. Nu stiu in ce zi s-a intamplat minunea, dar relatia noastra incepea sa fie din ce in ce mai stransa. Scrisori pe care si acum le mai am, scrise pe foi colorate, sau in graba pe o pagina de caiet si care toate sfarseau cu "scuze greselile de ortografie". Nopti nedormite, secrete impartasite si tot punand piatra peste piatra am reusit. Nu e nevoie de cuvinte sa ne vorbim si nici de fapte sa dovedim ca ne iubim. E de ajuns ca avem acelasi sange si o poveste palpitanta in spate.


[sursa photo]
Etichete: , edit post
11 Responses
  1. Lumi Says:

    frumos povestit, imi place. verisoara? :)


  2. Dianna Says:

    :*:*:*:*:*
    şi după toate astea mai poţi ţine la cineva?
    eu nu cred că aş putea :P
    da' numa lucrurile rele le-ai scris despre noi :)) evident că părerea ta e cât se poate de subiectivă(deci nu relevă în totalitate adevărul :P)
    adevărul e că tot timpul te-am iubit foarte mult, doar că pe atunci nu ştiam ce e asta şi de aia nu îţi arătam aşa cum ar fi trebuit :P

    povestea cea mai palpitantă e în faţă pentru că la noi timpul şi distanţa nu a ne-a constrâns niciodată

    ~~~
    te iubesc mult,mult de tot


  3. Mih Says:

    Luminita, multumesc:) Da...e verisoara. :P


  4. Mih Says:

    Dianna, daca e subiectiv, atunci astept varianta ta. Eu am spus doar ce mi-a influentat mie copilaria :))


  5. Ruxi Says:

    Frumos. Chestiile astea nu le poti uita niciodata, sunt parte din tine, din voi, din copilaria voastra. :)


  6. wow, cineva care a încercat faza cu trandafirii...
    welcome to the club! :D


  7. Mih Says:

    :P Tie ti-a iesit ceva macar? :))


  8. ochii :))
    nu erau trandafirii mei, ci ai unei prietene.
    n-a mai ieșit la joacă vreo 3 zile, dar măcar ne-am distrat.


  9. E bine să ştii că cineva va fi mereu şi necondiţionat alături de tine, din totdeauna! :)


  10. Dia Says:

    Vin si eu in clubul "parfumierilor", reteta tot de la un desene animate (ceva cu o iepurasa si o catelusa, nu mai stiu cum se numea) :))


  11. Mih Says:

    Dia, bine ai venit in clubul nostru :)) o sa ne facem un brand cu siguranta :))


:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu