After a long time

A trecut atâta timp de când nu ți-am scris. Departe de țărm, undeva pe apele amăgirii am încercat să-mi croiesc un drum departe de tot ce construisem pentru tine. Am ars din temelii casa și am dezlegat amintirile, le-am lăsat să fugă în munți departe, acolo unde s-au născut.

Au fost și zile cu soare dar au fost și stânci ce mi-au lovit cârma și vânturi ce mi-au sfâșiat pânzele, dar n-am încetat să plec cât mai departe de locurile ce mă ținuse prizonier. Te-aş minți dacă aş nega că ar fi prima scrisoare ce ți-o las după atâta amar de vreme. Ţi-am scris pe plaja pe care am poposit. Acolo mi-am amintit de acele puține zile petrecute pe malul mării împreună. Probabil la flux apa a șters tot ce mâzgâlisem pe nisip. Am mai scris și pe câteva pietre lângă un izvor unde mi-am clătit faţa plină de sare. Mi-am amintit de indignarea copilărească cu care m-ai privit când ți-am spus că ești ca sarea în bucate. Şi au mai fost zeci de foi rupte și aruncate în ultimele raze ale soarelui. Erau rânduri ce strigau și implorau. Dar implorau degeaba.

Nu știu soarta acestei scrisori. Poate va ajunge scrum..sau poate va rămâne pe masă..uitată. Dar azi, sunt undeva pe uscat, cu inima nu foarte bine ancorată, căci nu voi putea poposi mult. Fug de tine ca de-o crimă ce mi-ar aduce pedeapsa capitală. Dar am murit de atâtea ori și m-ai înviat, încât, iubire, ce ai mai putea ucide în mine?

Dacă vrei să știi de mine...sunt bine. Poate îți voi scrie mai des, poate deloc. Dar sunt bine, doar uneori îți simt lipsa și mi se face dor de tine. Şi atunci când simt că aş claca, adun timpul într-o capsulă, i-o dau inimii și-i spun să bată o dată și-ncă o dată...să aştepte și să tacă. Închid ochii și-aduc noaptea peste sufletul meu să-mi adorm simțurile. Şi când soarele îmi sună deșteptarea, îl strig pe El și-i spun să-mi sufle în pânze.


Acum va trebui să închei, pentru că-i târziu şi lumânarea e pe terminate. Așteptă să ajung afară, și-apoi suflă, iubire....suflă.

[poza]
Etichete: , edit post
7 Responses
  1. I missed you >:D<
    welcome back


  2. Petrouu Says:

    oh..it's been a while..


  3. Anonim Says:

    :-??.......vreau sa uit tot ce nu am putut sa uit si tot ce am uitat deja,vreau sa-mi amintesc tot ce nu-mi pot aminti si numai pot uita,e k o pata,nici cel mai mare detergent nu o poate scoate,esti k un punct negru pe cerul albastru fara nori…..nimik ma caracterizeaza azi,acum,nciodata e cuv ce imi rasuna in cap si park e infinitul in mii de bucati din durerea mea,dak ai spune niciodata nu te voi uita atunci infinitul suna in dorinta de a oprii timpul ptr fiekre clipa cu tn,dar nu,acest niciodata acum, aici, asa imi suna.Poti sa crezi k azi ai plekt?nu,mai ieri eram de mana,de fapt chiar ieri eram de mana,azi ai plekt,te-ai desprins de dragostea ta ptr mn si ai plekt,ai crezut k o sa fie mai bn,na poftim,acuma ti-e bn,te invarti k un catel in jurul cozii tale si nu reusesti sa ti-o prinzi,nici nu vei reusi,am sa-ti spun eu clar si sigur,nimik azi nimik ieri,m-am desprins de ea k de propria mea fiinta,m-am dezbracat de ea k si de propriile mele haine......(fragment)


  4. Mih Says:

    "Anonim", ma bucur sa stiu ca am o parte din minunatele tale cuvinte aici. Ecoul lor rasuna in mine..in inima mea.


  5. Ruxi Says:

    Foarte frumos...aş vrea să te ştiu fericit.
    Încă nu eşti!


  6. camelia Says:

    Imi place felul cum iti alegi cuvintele sa`ti exprimi anumite trairi. Scrii atat de frumos, abia asteptam un nou articol :X. Ti`am citit aproape tot blogul... cand voi avea timp il voi termina... Spor in toate :*


  7. Mih Says:

    Multumesc Camelia pentru apreciere. Sper sa nu mai las articolele asteptate.


:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu