Oare

De te-as intalni iara pentru prima data, oare mainile mi-ar fi la fel de agitate si palmele transpirate? Oare cafeaua ar avea acelasi gust? Ar mai avea cine sa ne fotografieze impreuna pentru prima oara?

De te-as intalni iara ca in prima zi, oare zambetul tau ar fi la fel de copilaresc? Ar fi acelasi ger si aceasi vreme sumbra? Oare am avea aceleasi ticuri si acelasi orgoliu?

Daca ne-am intalni iara pentru prima oara, m-ai mai ruga sa te opresc? Mi-ai mai fura tu noptile si mintile, visele si zilele de pace? Ai planta iara furtuna si ai duce trairile noastre pana la extrem? Am face aceleasi greseli si am fugi ca niste copii de responsabilitati?

Daca te-as intalni iara pentru prima oara....te-as recunoaste? 
0 Responses
:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu