si-am..

si-am mers la radacina unui stejar si am sapat cu mainile goale o groapa. si acolo mi-am aplecat fata si am varsat lacrimi multe. mi-am pus incet sufletul nenorocit si chinuit. acolo te-am ingropat iubire, caci pentru mine-ai murit, nu mai existi.
si-am sa vin odata pe luna si o sa aprind o lumanare si o sa iti aduc un crin alb, sa te provoc sa ma iubesti de dincolo de mormant, caci in viata asta m-ai lasat zdrobit si batjocorit.
dar stai, nu mai vreau iubirea ta, nu mai vreau sa vin sa iti aduc flori si nici sa plang la capataiul tau. vreau sa uit cine ai fost si ce ai daramat in viata mea, vreau sa dau foc la amintiri si sa imi continui drumul. poate un strain isi va face mila si imi va arata din nou iubirea, ma v-a aduna bucati bucati si ma va intregi. si nici nu imi voi aminti ca am fost altfel decat fericit si implinit.

si-am mers la radacina unui stejar si am culcat trecutul meu. te-am pierdut, m-ai pierdut..ne-am pierdut cu totii.
0 Responses
:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu