Vreau?

vreau o viata linistita ca-n poveste, si-un suflet impacat. vreau muntii mai aproape si marea sa le ude radacinile. si pescarusii sa ma trezeasca dimineata chemand valurile unele peste altele sa spele plaja de scoici si de noapte. cu ochii mijind sa sorb din cafeaua aburinda, sa respir aerul rece si sarat, sa ridic cu ochii soarele inecat in mare si sa pasesc pe nisipul rece si ud.

vreau o casa nepazita in care rasul tau sa rasune neincetat. sa nu am grija zilei de maine si frica sa fie o amintire urata uitata prin pozele vechi ce le-ai aruncat in podul casei. vreau siguranta caminului meu si pacea mintii mele. vreau sa nu ma mai lupt cu trecutul si cu durerea, ci sa le pun in cui sa putrezeasca in uitare si nepasare.

vreau sa nu mai lupt ci sa imi odihnesc ce a mai ramas din mine. vreau sa ridic omul din mine mai sus de oricine, sa fac din el un templu al iubirii si intelepciunii, vreau sa ingrijesc florile pe mormantul vechiului eu si sa nu imi cada nicio lacrima pentru cine-am fost si ce-am facut. vreau sa plec capul noaptea pe o perna calda si sa evadez in lumi inca necunoscute, sa cutreier prin vise ca prin codrii verzi, sa ma inalt catre infinit si sa cuprind dumnezeirea intre tample.

da-mi aripi de inger, sa pot face cu ele cea mai sfanta lucrare a mea, sa potolesc durerea si sa alung tristetea. da-mi doamne aripi de inger, sa ma inalt tot mai sus...tot mai sus.
0 Responses
:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu