Beautiful



E aşa frig. Şi aşa stare de visare am. Mă simt ca un veșnic îndrăgostit. În perioada asta mă îndrăgostesc prea repede... :)

Aşa aş pleca undeva în nordul Moldovei, loc cu o pace stranie, o scara către cer, în locuri virgine, pentru care aş îndura frigul ăsta. Mi-aş lăsa inima liberă, ah ce bine ar fi. Dar momentan mă voi mulțumi să mă încălzesc cu melodia asta și să îmi continui curățenia prin calculator.

Şi totuși, nu ar strica să îmi încălzesc palmele în jurul unei căni de ceai și să mă alint ca un copil viclean ce își dorește mult mai mult.



interesanta si reclama de la ciocolata ce are aceasta melodie pe fundal. :P
Etichete: , edit post
5 Responses
  1. Dianna Says:

    ceaiul e pe foc... te aşteaptă pe tine să-l savurezi >:D<


  2. Mih Says:

    Deschide usa..frigul ma-nconjoara..:))
    inca putin si o sa il savuram..suflete al meu drag:*


  3. Anonim Says:

    :) frumos
    uite blogul meu http://enna.iubire.info
    te astept cu parerile tale


  4. Vali Says:

    Off topic - poate te intereseaza http://vali-me.com/2010/09/30/concurs-pentru-bloggeri/


  5. Unknown Says:

    Mandalay - imi aminteste de Manderley-ul din Rebecca. Ce carte!!! perfecta pentru vremea asta :)


:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu