Cântec de noapte bună


Ai…frunza galbena,
Ceas desfrunzit
De ce vrei tu sa cred
Ca toamna a si venit

Ieri iubita mi-a spus tarziu
Vezi tu codrul cel vesnic viu
Vara noastra se va sfarsi
Cand galben de tot va fi






Voi reveni candva sa-ti cer iertare
Mult mai strain, mai trist, mai obosit
Chiar daca atunci se va intampla sa te ranesc mai tare
Si n-ai sa vrei sa crezi ca te-am gasit
Dar lasa-ma acum sa plec in lume
Mult prea bolnav de tot ce inseamna zbor
Chair daca ar fi sa ratacesc o vreme fara nume
Si prea urat sa-mi fie fara dor
Voi reveni candva din ratacire
Mult mai mirat de frigul dintre noi
Chair daca ar fi sa nu gasesc nici urma de iubire
In ochii tai prea singuri si prea goi




Totul este frunza-n vant,
De la soapta la cuvant,
De la buze pan' la cer
Numai ger, numai ger...

Tu esti insa viata mea
Si nu-mi pot imagina
Daca nu ar exista
Ochii tai, umbra ta.








Etichete: edit post
2 Responses
  1. Dianna Says:

    ooo...ce frumos, ce dor de vara trezesc în mine...
    Vara se duce lăsând amintiri
    Repezi ca nişte ploi
    Veşnică este secunda din noi
    Prin care exişti şi respiri


  2. Unknown Says:

    un adevarat refugiu muzical :)


:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu