Evadare

Mâine dimineaţă plec la Cluj. Va fi o mică evadare. Vreau să uit toate imaginile ce bântuie casa asta. Va fi pentru puţin timp, dar va fi exact ce voi avea nevoie să îmi limpezesc gândurile. Ştiu că acolo mă aşteaptă cineva care mă iubeşte, şi o face necondiţionat. Zilele acestea ştiu că mă vor înconjura oameni pe care îi respect şi pe care îi iubesc.
Şi cum îmi amintea un prieten un citat: "Fericirea nu este nimic altceva decât sănătate bună şi o memorie proastă." (Albert Schweitzer)





Ascult melodia asta de ceva timp...e după inima mea..acum!
Etichete: , , edit post
2 Responses

  1. Mih Says:

    da...:P acum e momentul pt ciocolata aia..daca te mai tii de promisiune :P


:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu