Finally

De ceva timp încerc să pun încă o cutie în podul cu amintiri. Mi-era greu să mă despart de tot ce mă lega de tine, pentru că multe le purtam încă în cutia mică de amintiri ce îmi bătea în piept. Dar acum am reușit! Am reușit să te scot de acolo. Praful așteaptă să se așterne pe tot ce cândva era lumea mea. Azi am prăbușit-o, am distrus lacătul ce te ținea încă în prezent, și l-am aruncat în marea uitării.

Lacrimi ar curge acum, dar simt o ură ce a inundat acel loc liber. Mă urăsc că am crezut mai mult, că încă o dată, te-am așteptat ca pe un fiu risipitor. Dar ai trecut prin faţa casei, ți-ai descărcat conștiința, și ai plecat mai departe, gata pentru o viață nouă, de parcă nimic nu s-a întâmplat.

Nu știu dacă doare mai tare că nu ai intrat sau că am crezut că vei intra şi ai plecat mai departe. Lipsa ta sau naivitatea mea?

Însă..nimic nu poate fi de neînlocuit. Altcineva îmi va potoli sufletul de infinit. Şi nu vei mai fi tu acea persoana. De azi...schimbăm jocul.
Zarurile au fost aruncate.
Etichete: , edit post
1 Response
  1. welcome Says:

    pentru administratorul acestiui blog,am si eu o problema care ma framanta de cateva saptamani am vazut ca ai la tn pe site http://2.bp.blogspot.com/_i6co2fwMbTo/Sn6gwPfJfLI/AAAAAAAAJ9U/CQ2I8sM_-9U/s400/meniu+cu+numere.gif (clic pentru a vedea) bine putin modificat,eu nu ma pricep la aceste treburi cu toate ca stiu sa lucrez putin in html te rog sa ma ajuti si pe mn am vazut ca ai pe prima pagina jos,eu am cerut ajutorul lui daniel nicolaie dar nu a putut sa ma ajute te rog astept mail pe alex_motocyclystu@yahoo.com cu setarile sau macar sursa de unde le ai loate te rog


:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu