Un avion şi un pilot

Zilele trecute am descoperit că în familie avem încă un geniu, bineînțeles în afară de mine. (joke) De fapt, acest lucru îl știam de mult, fiindcă verișoara mea cea mai mică de mult a dat dovadă de foarte multă înțelepciune și inteligenţă. Şi am multe argumente, dar nu le voi înșira acum.

Aşa cum ziceam, zilele trecute am citit o poveste mică scrisă de ea, postată  aici. Şi în seara asta, vorbind cu ea pe messenger, am rugat-o să facă una și pentru mine. Cum, eu sa fiu mai prejos? În discuția noastră însă, am scăpat informația cum că prima ei poveste este deja pe net. Iată reacția ei:

Simona T: aaa deci o puso pe net sau nu?
Mih: da,a pus-o
Simona T: :O
Simona T: si a scris cine e autoru?
Mih: cred ca da
Mih: de ce?
Mih: nu vrei?
Simona T: nu vreu să afle toți că am o fărâmă poetică

Astfel de discuții am foarte des, și răspunsurile ei de multe ori mă lasă fără cuvinte. Menționez că abia e în clasa a doua. Dar să vă arăt și povestea!

Un avion şi un pilot

A fost odată ca niciodată un avionaş care zbura foare bine și un pilot care nu se prea pricepea sa piloteze.
Dar în schimb avionul și pilotu făceau o echipa foarte buna.
Si zburau peste mari și tari și vedeau locuri noi si vedeau alte avioane si alti piloți dar avionul si pilotul nu mergeau prea departe dar avionul si pilotu făceau o echipa excelenta.

Dar știți cine e avionul cine e pilotul???

Avionul este mih si pilotul simona.


Sfârșit


Am vrut sa las exact ca și Dianna, opera micuțului meu pilot intactă. Şi i-am cerut și voie să postez asta. A zis ok, numai să pun și numele autorului!


Etichete: , edit post
5 Responses
  1. georgiana Says:

    eu zic sa-i propuneti sa isi faca blog:D
    sa isi dezvolte farama aia poetica.

    am avut si eu discutii cu ea,seamana cu sora-sa nu pot zice ca nu:)


  2. Mih Says:

    ^ eu zic ca seamana cu mine mai mult.. :))


  3. Dianna Says:

    nu nu, seamană cu soră sa... e sigur :P :))


  4. Anonim Says:

    ...that made my day. Atat de "simplu" si genial... Un energizant pentru suflet.

    Also, nice blog. (: Keep it up.


  5. Mih Says:

    ^ multumesc pentru apreciere. :)


:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu