Inca

nisip in rucsac si scoici sfaramate printre haine. miros de mare in parul tau si o piatra in forma de inima prin buzunar. si multe amintiri. mii de imagini fug prin minte ca un film din afara timpului si spatiului. sufletul mi-e plin de tine si de fericire. mi-e teama sa privesc in jurul meu, inchid ochii si retraiesc clipele cu tine la nesfarsit. mi-e teama, dar am incredere in tine.

inca simt valurile lovindu-ma in piept si nisipul fugindu-mi de sub talpi. inca simt mirosul marii si gustul tau sarat. inca te vad scaldata in soare si zambind de fiecare data cand ma privesti. inca te vad inghitita de mare cu valurile spumegand in parul tau si iesind din apa ca o comoara ascunsa de pirati si scoasa de curentii marii. inca te simt prinsa de bratul meu, strangandu-te aproape de mine si aducandu-mi pacea in inima.
inca te vad savurandu-ti tigara si cafeaua rece, cu picioarele in nisip si cu umerii goi, arsi de soare si fierbinti. inca ma pierd in ochii tai verzi-albastrii, cu nerabdarea de a-ti saruta buzele acoperite de voal. inca aud rugaciunile din moschee si simt inima ingenunchiata unui dumnezeu nestiut, unic si preabun. in bunatatea lui mi-a deschis portile raiului si m-a lasat sa gust din fericirea ingerilor, caci esti mai mult decat parte din paradis, esti floarea ce rasare dimineata la prima atingere de soare si se pleaca seara la culcare, in bratele mele, iubitoare si dulce. tu esti norocul meu si averea mea, la care nu ajunge rugina si nici hotii, si pe care inima mea o doreste.

inca se aud pescarusii si valurile izbinduse de tarm, sarutul tau si bataile inimii mele. inca simt atingerile tale si caldura soarelui. inca simt oboseala, dar fericirea imi inunda inima. esti marea mea si bucuria vietii mele.
0 Responses
:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu