Fara nume...

Mi-e dor de tine ca de pace. Cu toate ca tu semeni furtuna, mi-e dor de tine ca de liniste si caldura. Zorile sunt sumbre si soarele nu mai arde negurile, iar lumina nu mai razbate nemarginirea. Mi-e dor de tine ca de Dumnezeu, inexplicabil, de nepatruns si de necuprins. Mi-e dor de tine chiar daca esti pacatul meu ascuns, mi-e dor de tine ca de iertare. Zile la rand uit ca iti port amintirea ca un ceas vechi legat de buzunar. Zile la rand uit ca doar el mai bate si ca inima mi-e inghetata de dorul tau. Zile la rand uit amaraciunea ce o port de ani de zile, iar zi de zi uit ca exista iubire dincolo de tine. 

Si mi-e dor de tine ca te sufletul meu, neintregit si pe jumatate pierdut.
0 Responses
:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu