Nimicnicie

Nu-i nimeni ca tine..oricât aş încerca să te înlocuiesc!

Tu imi cunoşti fiecare loc gol şi pustiu, fiecare colţ ascuns şi fiecare urmă de trecut pătat. Tu ştii să mă cuprinzi în întregime în iubirea ta, să mă arunci în neant şi să mă urmezi. Tu ştii ce mă întregeşte şi tu ştii ce mă pierde, tu mă cauți până la ultima parte şi mă aduni între pleoapele tale, strivindu-mă între ele când mă săruţi. Şi o faci apăsat parcă sorbind din mine orice urmă de viaţă. Pielea ta poartă parfumul meu şi mainile mele scluptate de jur imprejur.

Toți ceilalți privesc golul și se întrebă aici cine-și face veacul. Vino și aprinde-le lumina!
Etichete: edit post
1 Response
  1. Ruxi Says:

    Inca esti prins in trecut. E greu sa lasi in urma. Nici eu nu pot.


:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu