Leapşa

..facuta cadou de Dianna.

Dilema a fost daca raspund sincer si picant, sau frumos si mincinos..Dianna a zis prima varianta..A ZIS!
..Da` cred ca pe undeva la mijloc.

Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să faci ce îţi place, ce ai face?
Dragoste! :))

Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să iubeşti, pe cine ai iubi?
Pe Marcel..normal..

Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să vorbeşti, ce ai spune?
"Spuneti generatiilor viitoare ca eu mi-am facut datoria!"

Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să ţipi, de ce ai ţipa?
Va zic dupa 12 noaptea..:D(joke) Ca sa ma racoresc..

Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să râzi, de ce ai râde?
De sensul figurat pe care il ia uneori discutia mea cu cei din jur :)) ..

Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să plângi, de ce ai plânge?
Ca am nevoie de afectiune :)

Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să bei, ce ai bea?
Becks Lemon :D

Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să alergi, spre ce direcţie ai alerga?
In bratele iubirii mele :)))

Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să desenezi, ce ai desena?
Daca m-as pricepe..un peisaj d munte

Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să scrii, ce ai scrie?
O poveste inventata de mine :P

Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să citeşti, ce ai citi?
Dorintele ascunse din ochii iubirii mele :))

Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să furi, ce ai fura?
Odata ce mi se da voie..as fura o banca..banii de la banca :)) sau inima cuiva..da cum pe aia am furat-o deja..raman doar banii :))

Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să ceri scuze, cui te-ai adresa?
Pff..greu...as decide atunci probabil..

Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să răneşti, pe cine ai răni?
Ar fi cativa care ar merita..dar poate nu as face-o. :)

Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să te rogi, ce ai cere?
Intelepciune si dragoste.

Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să dai, ce ai da?
Sfaturi :)) ..

O "ia" mai departe cine vrea si care poate :P..
Etichete: edit post
1 Response
  1. Dianna Says:

    vai nebunatico :))) obraznică mai e sinceritatea ta :)))


:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu