De 4x Dexter (04x01)

I`m so happy...a inceput sezonul 4 din Dexter !!!..unul dintre favoritele mele.

Daca ar fi sa aleg una din maniile mele, ca sa nu zic hobby ar fi serialele. Si nu oricare. Prefer serialele de calitate, multa psihologie, preserat putin umor si multa inteligenta. Am o lista nu prea lunga de filme, dar alese cu grija. Iar unul dintre acestea este Dexter.

Tocmai ce m-am "delectat" cu episodul 1 din sezonul 4 (04.01)..formidabil. Si acesta a reusit sa ma cucereasca prin monologul personajului principal, si prin scenele atat de bine scrise si jucate. Actori vechi care isi fac aparitia in acest prim episod aducand cu ele conflicte de mult incepute, suspans si o linie melodica ce iti tine inima pe jar. Un episod ce intradevar te lasa fara respiratie..la propriu. Va puteti imagina un tatic perfect, dar care in timpul liber ucide oameni..da` nu orice fel de oameni..ci pe cei certati cu legea.

Luna septembrie este luna episoadelor de calitate. De luna asta intru in paine..iar voi face nopti albe si ma voi detasa de tot. Ah cat am asteptat luna asta!

Inceputul toamnei inseamna inceputul noilor sezoane de filme bune. My favorite time!

O sa revin cu informatii despre lista mea de filme si despre Dexter!


Later edit: pt a viziona online Dexter 4x01 gasiti aici episodul. Vizionare placuta!
Etichete: edit post
2 Responses
  1. Ai un blog interesant, dar eu am o foarte mare problemă cu scrisul corect. Cred că ar trebui să-ţi verifici mai atent textele. Şi nu o spun deloc cu răutate, chiar o zic cu drag.
    Ajungând la Dexter... Oh, dar cum ai ştiut tu că îmi place? Vreau să-mi spui la ce te mai uiţi, sunt curios.


  2. Mih Says:

    Legat de scris, nu ma deranjeaza ca mi-ai atras atentia, din contra. Iar cat despre filme, nu de mult am "descoperit" aceasta pasiune, asa ca nu prea am vazut multe. Mai nou astept sezonul 2 la The Mentalist si Lie to me, am vazut si Prison Break, Grey`s anatomy(pana la sez 4), si The l word. Si cred ca voi mai incerca cateva.


:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu