Lie to me & The Mentalist - season 2

La sfârșitul acestei luni a început și sezonul 2 din serialele Lie to me și The Mentalist. Acțiunea primului serial se concentrează asupra unui grup de specialiști în citirea și înțelegerea limbajului corpului și a microexpresiilor. Aceștia sunt implicați în rezolvarea unor cazuri folosindu-se de psihologie și capacitățile lor de observare a expresiilor faciale și nu numai. Un serial de la care poți învăța multe, și în care nu de multe ori finalul nu este cel aşteptat.

În al doilea serial, The Mentalist, Patrick Jane, este personajul central, detectiv și consultant la Biroul de Investigații din California (CBI). El este cunoscut pentru numărul impresionant de crime elucidate, datorită talentului deosebit de a observa până la cele mai mici detalii. În Birou, Patrick, este celebru pentru lipsa de protocol și aşa zisa faimă de medium, deși acum recunoaște că în trecut, s-a prefăcut că are abilități paranormale.

Vi le recomand cu drag. Vizionare plăcută!

Lie to me s02e01 (02x01) download
The Mentalist s02e01 (02x01) download
Etichete: edit post
6 Responses
  1. Am reusit sa vad si eu primul episod din sezonul doi din lie to me si spun sincer ca a fost foarte reusit, poate cel mai bun de pana acum!


  2. Mih Says:

    da..ai dreptate. Abia astept sa apara si celelalte episoade. pt me e un curs video. Ma fascineaza!


  3. Says:

    Urmaresc si eu majoritatea serialelor despre care ai postat pe blog, iar Lie To Me e unul dintre preferatele mele. Astept cu nerabdare sa apara un nou episod.

    In rest, am terminat cu Dexter si mai am de vazut cateva episoade din The Mentalist.

    Ar trebui sa incerci si House M.D. :)


  4. Mih Says:

    Lie to me din cate stiu mai are un episod din acest sezon, iar toamna se numara serialele...deci vine un nou sezon din Dexter. Si eu abia astept. The Mentalist la fel, are farmecul lui.

    O sa incerc si House si mai am cateva pe lista. Timp sa fie, si dispozitia necesara. Lista este deschida, deci daca mai ai ceva recomandari, le astept cu bucurie.


  5. Says:

    Un nou sezon din Dexter? :|
    M-a marcat intr-o oarecare masura finalul acestuia, insa sunt curioasa ce continuare ar mai avea.


  6. Mih Says:

    Era de asteptat sa fie un nou sezon. La felul cum s-a terminat. Finalul a fost unul pe masura filmului(nu ar vrea nimeni sa stie cum am facut cand am vazut finalul).

    Din ce am vazut se promite a fi un sezon demential. Abia astept!


:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu