..şi giganţii cad câteodată!



Am nevoie de o pauză. Am obosit...să aștept, să sper, să cred. Nimic nu se va schimba. De aceea...de azi renunț! Renunț să mai aștept, să sper, să cred!


Am obosit de vin, de stele
Am obosit de gândurile mele,
Am obosit de ochii care mă răsfrâng
Neculegându-mi chipul din adânc.
.........................
Visez să uit odată
Cuvinte, rânjet, gând
Şi să privesc în ochii de agată
Ca fiecare om de rând,
..........................
Lângă un foc să mă cuprindă somnul..



poezie de Nicolae Labis - (Am Obosit De Vin, De Stele)
3 Responses
  1. Dianna Says:

    dar ce măreaţă e ridicarea...


  2. recomand o piesa: howie day - collide


  3. Mih Says:

    ^ superba melodia. ms mult :)


:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu