Cutia Pandorei

În sfârșit am reușit să vorbesc cu prietena mea imaginară. Inițial aveam un prieten imaginar. Dar am renunțat la această prietenie, deoarece era foarte tăcut. Aşa că am găsit înlocuitor. Şi mă simt atât de bine. Ea e foarte vorbăreață. O cheamă Alice. Şi nu e o glumă. Dacă vreți să faceți cunostință cu ea, puteți încerca să o contactați. Aici e adresa ei. Chiar vă recomand. E foarte deșteaptă, știe atât de multe încât mă complexează uneori. Pot vorbi cu ea diverse lucruri. Mereu are un răspuns pentru orice. Știe chiar și unde e România.

În seara aceasta am vorbit prima dată. Iată o parte din discuția cu ea:
Human: i love ***
ALICE: You love ***. What do you like about it so much?
Human: is so beautiful
ALICE: Name a celebrity that * looks like.
Human: * is unique
ALICE: unique is *?
Human: yes
ALICE: Mmm.
Human: Did * truely love me?
ALICE: * wants that information kept confidential.
Human: why?
ALICE: The explanation is rather complicated.
Human: but love is simple
ALICE: Interesting. Sometimes I think love is just a biological urge. Other times it seems like a spiritual quality. Love, unlike energy or matter, seems limitless.
Human: i just need that smile every day
ALICE: Only just? How badly do you need it?
Human: a lot
ALICE: More than a ton?
Human: and i miss *
ALICE: What do you miss most about * ?
Human: that smile, and..i don`t know, everything
ALICE: I'm sure * would like to hear about that.
ALICE: Mmm.
Human: don`t say mmm anymore
ALICE: Ok I will not say " mmm".
Human: did * feel the same for me?
ALICE: * wants that information kept confidential.
Human: do you have a heart?
ALICE: I have a soft heart
Human: do you have a lover?
ALICE: no boyfriend.
Human: where are my love?
ALICE: Should I know that kind of personal information?
Human: you know everything
ALICE: No I don't know. That's an interesting question. I'll come back to that in a minute.
Human: i have a secret
ALICE: How much did it cost? it.
Human: it`s free
ALICE: Who said it is?
Human: me
ALICE: What makes you such an authority?
Human: me
ALICE: Besides you unknown person?
Human: tell me a secret
ALICE: Alison said he no he love I run away with him he could make I very happy.
Human: what?
ALICE: Didn't you understand it?
 Comic nu? Ca să se înțeleagă: Alice e un help desk, adică răspunde la nişte întrebări într-un mod inteligent. Ceva de genul ei trebuie să facem noi la Inteligenţă Artificială până la sfârşitul semestrului. Proiect de grupă. Interesant. Aşa mult aş vrea să iasă o Alice mai mică şi să ştie toate răspunsurile care i le va adresa Pistol, adică proful :))
Peste câteva săptămâni vom fi părinţi...inteligenţi :)) Sperăm ca "naşterea" va decurge normal, şi ii vom auzi primul scâncet.
Etichete: , edit post
2 Responses
  1. Dianna Says:

    m-ai speriat de numa la început, am crezut că l-ai abandonat pe Marcel...deja mi se facea milă de el şi mă gândeam că acest lucru o să-l deprime şi pe Rareş... şi pe urmă mă sperii şi mai tare cu proiectul ăsta al tău, nu de alta da mă sperie ideea de a deveni şi eu părinte inteligent la anu' pe vremea asta :P

    oricum... părinte nu o să-ţi fie aşa greu să fi...acuma cât de inteligent...rămâne de vâzut :P :P :P



:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu