Magda?

Astăzi am avut parte de o scenă mai puţin obişnuită. Eram la cursul de Securitatea informaţiei, când primesc un mesaj:
"Magda, am nevoie de ajutorul tau. Ce sa fac cu Matei până la urmă? E aşa prost la pat :( Să-i dau flit şi să îmi găsesc unul care ştie ce să facă?"
Bineînţeles că am rămas afiş. Clar nu era pentru mine. Primul gând a fost la o persoană anume care în trecut mă "testa" cu astfel de mesaje. Dar cum am zis, era în trecut. Acea persoană nu a mai dat vreun semn de mult. Am încercat să sun, dar numărul este blocat pentru apelurile de sosire. I-am dat mesaj, dar nu contează ce i-am trimis. Era un sfat prietenesc oricum. :) Toate bune şi frumoase până acum puţin timp, când primesc alt mesaj, la care de asemenea îi răspund:
"Magda?" (ea/el)
"Nu e Magda. Aici Matei" (eu)
":)) Matei, mi-a zis Magda că nu eşti bun la pat" (ea/el)
A cam încurcat borcanele, dar nu asta mă oftică, ci că mi-am luat ţeapă. Şi asta după alte căteva mesaje şi un telefon. Era o colega de facultate căreia îi arătasem mesajul iniţial, şi acum glumea pe seama mea. Chiar credeam că "vinovatul" nu e nimeni altul decât suspectul meu. Mi-am făcut speranţe deşarte. Şi fără să observ că nu e numărul iniţial, mi-am consumat şi ultimii mei cenţi. Of! Şi ce provocator îmi răspunsese la telefon. :))

Etichete: edit post
4 Responses
  1. Alice Says:

    hm.. :)) dubios. exact acum ma gandeam cine naiba face misto de mine si de o prietena cu asemenea mesaje. si noi am primit exact acest mesaj acu 2 seri. probabil e ceva vreo eroare, ce stiu eu.. :))


  2. Mih Says:

    Se pare ca ai dreptate. Am verificat linkul de pe care ai intrat pe acest blog, si am vazut ca ai cautat mesajul primit pe google :)) Si culmea, si altii au primit acelasi mesaj. Fiind numarul blocat pentru apelurile de primire, cu siguranta cineva care lucreaza la firma de telefonie mobila de pe care numar s-a dat mesaje se plictisea la servici. :))
    Matei draga, daca ai o prietena/sotie care are o amica pe nume Magda, atunci tu esti vizatul. Ai grija domnule de fata, ca ni se plange noua:))

    http://www.bleach.animezup.com/forum/viewthread.php?thread_id=1503&pid=44432


  3. Dianna Says:

    :)) vai, vai...şi când încerca-i şi tu să faci pe sfătuitoarea:))
    da' chiar sunt curioasă ce i-ai răspuns :-?


  4. Mih Says:

    Dianna, iti zic in particular ce i-am zis. NU era nimic urat, dar totusi, nu pot spune aici. :)) Cum spuneam, sfatuitorul din mine ia dat o solutie simpla de a-l inlocui pe Matei.

    p.s.Matei, fara suparare, nimic nu e de neinlocuit :))


:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu