Eh, se stricase busola!

Auzim peste tot în mass-media despre "avertizări de cod colorat" fie el galben, roșu. Mă întreb de ce nu alte culori? În fine, altceva îmi muncește gândurile. De ce nu există un cod de avertizare, ups, avertizare de cod și pentru "temperaturile" oamenilor? Da, despre acele stări de răceală sau de "aprindere" a unei persoane. Să fie ceva de genul: "în zona Dobrogei s-a instaurat cod roșu de nepăsare", "în zona Moldovei, s-a declarat cod portocaliu de melancolie". Da știu, nu sunt deloc o persoană obiectivă acum. Şi cum aş putea fi când mă lovesc veșnic de inimi înghețate, de vorbe congelate, de vise înzăpezite. Şi culmea, la rece parcă se păstra cel mai bine totul.

Aş vrea în fiecare zi, să pot deschide calculatorul, și să văd: la facultate e colorat în galben, deci stăm în cameră, la marea noastră iubire e colorat în roșu, clar nu o sunăm, nu avem chef de expedieri [cine (mai) are], și aşa mai departe. Ei bine, nu există aşa ceva, ci doar o hartă care mă avertizează de -26 grade. Parcă nu aş ști. Nu a fost nevoie de hartă să văd că mi-au înghețat castraveții murați pe balcon, un borcan de compot de vișine, încă ceva bun, și culmea vinul care îl păstram de fiert pentru (după) sesiune, e mai mult înghețată. Ah! Mama mi-ar zice: "dacă tu încă dormi în tricou, de unde să știi cât e de frig afară". Păi mamă, eu nu dorm afară. Doar nu ai vrea să fac schimb cu borcanele!



Iubire, ai fost atât de rece când te-am îmbrățișat ultima oară, încât a rămas o parte din tine în pieptul meu. Mă întreb, a însemnat ceva pentru tine focul care l-ai stins în mine?

Acum îmi dau seama că ai fost o persoană mai schimbătoare ca vremea, a cărei hartă cu avertizări de cod o țineam invers. Eh..se stricase busola.


update: M-am prins de ce roșu, orange, galben, verde. Primele culori din curcubeu. :)
Etichete: , edit post
8 Responses
  1. Dianna Says:

    în Ardeal e cod veeeeeeeerde de doooooooooooooor şi drag pentru Moldova :D :D :D şi se anunţă un viscol de îmbrăţişări care se îndreaptă dinspre vest spre estul ţării, în mod special spre Iaşi >:D< >:D< >:D<


  2. Mih Says:

    M-a lovit exact în inima "viscolul" acesta. Vreau repeat :P.

    Sper să se îndrepte și mai repede și să te aducă pe Copou. Oricum se pregătește un val de afecțiune care o să îl trimit după tine. Da` după sesiune. >:D<


  3. Muresan Radu Says:

    nota 10 cu * pentru metafore :P...o sa fur si eu cu nerusinare cateva...


  4. aaa... si tu dormi in tricou:)
    poate ca menirea unor oameni e tocmai aceea de a pleca inainte de vreme de langa noi, nu dintre noi. lectii folositoare stau aici, asteapta sa le inveti. numai bine, mih >:D<


  5. Mih Says:

    @Radu: dragul meu prieten poţi fura câte vrei. Numai când ne vedem la Cluj, faci cinste cu o cafea în Puzzle :))
    Mulţumesc pentru apreciere :)

    @Răzvan: la câte lecții am învățat în ultimii doi ani, și mai ales în ultima vreme, aş putea spune că am fost într-o continuă școală a vieții. Si "profesorii" au fost cei care tot au plecat de lângă mine. Dar cum ai spus, asta a fost menirea lor.
    Cât despre tricou, dacă tot e încălzire globală, măcar ne adaptăm din mers. :)


  6. Încălzire globală, Mih? Cred că nu ai mai ieşit din casă :P... Sau, pur şi simplu ignori curcubeul cu avertizările sale prietenoase. Fie, e primăvară la tine:).


  7. Mih Says:

    :)) Ba chiar azi am ieșit și am înghețat de-a binelea. Dar era vorba în general, nu aplicat în prezent. Am avut impresia că în loc să se topească ghețarii, s-a mutat polul nord la noi. Vedeam urşi polari pe la geam și pinguini prin cameră :))


  8. pinguini? întotdeauna mi-au plăcut pinguinii:)


:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu