De n-aş mai şti...

Am zis de atâtea ori că plec, dar speram, că în drumul tău, vei întoarce măcar o clipă privirea înapoi, și atunci vei vedea acei ochi care te priveau până adormeai și te trezeai în lumina lor. Speram să vezi că viaţa afară, departe de braţele iubirii este mai dură ca orice, și că dezamăgirea lumii te va face să apropii palmele și să rogi cerul să deschidă porțile ca altădată. Dar ți-ai pierdut credința, sau poate ea nu mai cade din ceruri pentru tine? Ori nu mai credem în același cer?


Muntele plânge albind, bătrânețea cade deodată din ceruri ca bucăți din aripile îngerilor, iar lemnele nu mai ard în sobă. E praf peste clapele neatinse, iar ușa scârțâie înfricoșător. Cărțile sunt aruncate peste tot, iar râul pare înlemnit, ascunzând sub gheaţă o apă vie. Aşa curg în mine gânduri și sentimente, dar tu nu vezi decât zâmbetul meu fals și în ochii mei pământul rece ce ți-a ucis florile. În vale se vede orașul clocotind, și lumea zbătându-se pentru o clipă de fericire trecătoare. Aici e liniște, și singurul lucru care fierbe este sângele din inima mea. Nu o să mai aștept privirea ta, și nici să vii acasă.

Iar dacă vei veni, deschide ușa încet, pășește cu grijă și nu te speria de sunetul lemnului de sub picioarele tale, nu poate fi mai tăcut decât sufletul meu ca atunci când la fel, ai călcat pe el. Nu privi ceasul din perete. A stat demult, e aceeași oră ca atunci când ai închis ușa după tine. Şi nici cana de pe masă nu o spală. Are urma degetelor tale, iar puloverul de pe marginea scaunul încă miroase a tine. Te rog lasă-l acolo. Va părea mai puțin goală camera. Știu că patul nu e făcut, dar îmi aduce aminte de ultima dimineață, de ultima noapte. Aşa trebuie să rămână.

A da, și floarea de pe masă e pentru tine. E o floare de nu-mă-uita. Şi de vei găsi o scrisoare nu o citi. Arunc-o. Când am scris-o încă te iubeam. Azi nu mai știu!


p.s. Mint, ştiu. Dar ce rost mai are?
Etichete: , edit post
13 Responses
  1. Baby R. Says:

    uneori nici iubirea nu isi mai are rostul...si atunci e cel mai greu... :(


  2. Mih Says:

    Da, asa e. Iubirea ajunge sa nu conteze atunci când din doi rămâne unul.


  3. Dianna Says:

    ^da' oare contează vreodată?


  4. Mih Says:

    Dianna, conteaza enorm atunci cand sunt doi. De fapt e vital. Cand ramane doar unul, atunci in deznădejde te intrebi daca mai are rost. Si totusi, si atunci poate conta. Speranta moare ultima :)


  5. Daca din doi ramane unul, deja nu mai e iubire... e regret si speranta :)


  6. Mih Says:

    Bya, exact asta ramane, dar speranta aia o ai pentru ca inca e iubire. :)


  7. Nu stiu daca se poate sau nu iubi primavara.
    Eu am iubit doar vara. Si nu are legatura cu nisipul... nu`mi place nisipul. Aluneca printre degete asemenea timpului.
    Vara inseamna libertate... inseamna trairea mai intensa... inseamna iubire... inseamna libertarea de a iubi mai intens!


  8. Mih Says:

    Bya, nu cumva vara e iubirea aia fara responsabilitati? O iubire de-o vara? Cand ai iluzia libertatii acelea despre care vorbesti tu? Nu prea cred in iubirile de vara. :)


  9. Ruxandra Says:

    Nici eu nu cred in iubirile de vara. Asa cum vin, tot asa pleaca. De fapt asa e cu orice iubire. Nu ai siguranta ca va fi mereu, acolo.

    De acum in colo ma gasesti pe
    http://eva.onlywords.ro

    Pupici!


  10. cand spui ca pleci, mai ales intr-o nesiguranta ca a ta, e bine sa-ti pui mainile la ochi si sa-l lasi pe celalalt sa plece, sa nu ai habar incotro s-a dus, sa nu poti sa-i afli urma, sa-ti gasesti drumul tau separat.


  11. denisia Says:

    Iubirea nu apare şi dispare.. brusc... când apare trebuie îmbrăţişată... când vrea să plece trebuie...lăsată, înseamnă că ceva nu merge.


  12. Unknown Says:

    e 'sti', nu 'stii' :)


  13. Mih Says:

    celine, multumesc mult. Greseala mea. Imi cer scuze :P


:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu