iluzii

Si am ajuns de unde am plecat. Pentru putin credeam ca lumea chiar se poate schimba in bine. Credeam ca iubind te daruiesti si va fi de ajuns pentru un strop de fericire. Nu au fost decat baloane de sapun suflate prin buzele unui copil naiv, ce a crezut ca ele se vor ridica sus si vor creste mari mari de tot, vor fi sparte de vreo pasare curioasa si vor cadea in ploaie de culori. Acel copil care s-a apropiat de locul unde a cazut prima data si si-a mai dat o sansa. O sansa care nu l-a trimis decat iar jos.


Astepti o viata pentru o a doua sansa, ca atunci cand o primesti sa dai gres, iar! De ce? Pentru ca in iubire nu trebuie sa se ajunga la o a doua sansa.

[sursa foto]
Etichete: , edit post
21 Responses
  1. Dianna Says:

    pentru că plănuim ca totul să fie perfect atunci când vom primi a II-a şansă, facem planuri peste planuri... şi atunci când vine, ne speriem aşa de tare că nu va fi la fel de perfect pe cum am calculat noi... şi... greşim


  2. unde e punct nu e bine să fie şi virgulă. atât am avut de spus.


  3. Mih Says:

    ^ si ai spus suficient :)
    Ai foarte mare dreptate. Dar ce faci cand dupa un punct mai sunt inca doua? (...)


  4. just_simple Says:

    fiecare greseste de teama de un nou esec, cand de fapt insusi greseala e esecul propriu-zis.


  5. Ruxi Says:

    Eu ma gandesc ca orice om merita o a doua sansa. Pentru ca se poate indrepta, mai ales daca iubeste, de dragul persoanei pentru care vrea sa lupte. Stiu ca de multe ori totul este in zadar si ca speri degeaba, dar macar stii ca ai incercat.


  6. Mih Says:

    Ruxi, stii cum e? O funie cand o tai, te gandesti de doua ori..daca ti se pare ca ai mai vrea sa o refaci, nodul o va scurta si va fi si mai putin rezistenta. Dar pana la urma vorbim de iubire... si in iubire totul este posibil :)


  7. Ruxi Says:

    da, totul este posibil. totul depinde de ceea ce simti si de cat de dispus esti sa o iei de la capat.


  8. Dianna Says:

    ^ cred că mai degrabă, depinde de cât de dispuse sunt ambele persoane... pentru că atunci când vine vorbe de iubire nu putem vorbi doar de o persoană. (probabil) una dintre ele va fi tot timpul dispusă să dea, dar asta nu poate înlocui ce nu dă cealaltă...

    la urmă, urmei sunt de acord cu Răzvan... şi cred că acolo unde sunt 3 puncte cel mai bine e că laşi impresia că e ";" doar laşi impresia, tu ştii că de fapt e "."


  9. iculici Says:

    eu nu cred în a doua şansă. o dată pus punctul, punct rămâne. nu mă întorc niciodată la ce am terminat, la ce am lăsat în trecut. nu mi s-a acordat şi nu am acordat a doua şansă. niciodată. şi nu mai am timp să mă schimb. :)

    "AI ZÂMBIT AZI?"
    CU DRAG,
    .


  10. Mih Says:

    just_simple, probabil daca pui raul in fata asa se va si intampla. Si pana la urma de gresit tot vei gresi. E ceva omenesc.

    iculici, ca sa iti raspund la intrebarea[retorica, presupun:P] da..am zambit, chiar am ras, si asta datorita ultimului tau articol:))


  11. just_simple Says:

    dar de ce trebuie sa existe iertare doar cand vine vorba de iubire?


  12. Mih Says:

    just_simple, pentru ca iubirea ne tine impreuna, indiferent ca e vorba de familie, prieteni sau iubit/a.


  13. just_simple Says:

    de acord cu tine ca iubirea ne tine impreuna, dar ce faci cand iubirea devine ura? mai ierti greseliile?


  14. Mih Says:

    just_simple, o iubire adevarata nu se va transforma in ura, poate cel mult in indiferenta. Si cred ca difera de la persoana la persoana. Cand vorbesti de ura, deja cuvantul iertare nu are ce cauta aici. Pentru ca iertarea vine in urma iubirii. :)


  15. just_simple Says:

    ierti o data, ierti de doua ori, hai ierti si a treia oara... poti ierta la infinit?


  16. Vali Says:

    Desi orice este posibil, in iubire nu trebuie acordata a 2`a sansa... Niciodata nu va mai fi la fel a 2`a oara, stii bine. Ai avut o sansa, ai pierdut`o, inseamna ca nu erai demn de acea iubire. Iar daca iubea si cel ce a gresit, nu gresea :P


  17. Dianna Says:

    "Tot ceea ce pierdem, pierdem pentru totdeauna"(Octavian Paler) ... şi cred că se aplică în orice... şi în iubire...

    Mih, referitor la ce spuneai mai sus despre iubirea transformată în ura... cred că indiferenţa e mai rea decât ura, şi personal cred că aceasta este opusul dragostei şi nu ura... ura implică anumite sentimente, fie ele şi negative pe când indiferenţa te lasă rece... (e doar părerea mea)
    scuze dacă am deviat de la subiect...


  18. Mih Says:

    Dianna, ai punctat foarte bine. De aceasi parere sunt si eu. :)

    Vali, cu siguranta a doua oara nu va fi ca prima. De aici cred ca si posibilitatea mare de a gresi iarasi.


  19. Evergreen Says:

    mi-a plăcut tare mult încheierea "Pentru ca in iubire nu trebuie sa se ajunga la o a doua sansa." şi o să mă gîndesc la asta


  20. Anne Marie Says:

    intreba just_simple daca poti ierta la infinit.. DA poti, aici e vorba uneori si de orgoliu , unii cred k daca iarta o data , d 2 ori, a 3 oara inseamna k se lasa calcati in picioare, nu ,nu este asa,uneori gresesti fara sa vrei, iar daca iubesti cu adevarat poti ierta.


  21. Dacă ierţi, devii slab şi greşelile se înmulţesc.


:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu