Mesaj din trecut

Trecutul mă urmăreşte. La propriu. Dar pe câţi dintre noi nu o face. Azi noapte pe la 2:20 a.m. sună telefonul. Număr privat. Nimic neobişnuit până acum. Dau să văd ora apelului, surpriză!
19/04/2010 21:34
Zic că poate din greşeală am selectat pentru alt apel, verific de vreo 6 ori şi aceaşi concluzie. Apelul vine din trecut. Şi ca să surprind the big picture, cu o seară înainte revăzusem Butterfly effect 2. Pentru o fracţiune de secundă m-am întrebat "şi dacă..totuşi...e posibil?". M-a trecut un fior şi mi-am adunat minţile.

De parcă nu aş ştii că softurile mai şi crapă. Chiar şi a marilor companii. Şi totuşi, rămâne întrebarea: cum ar fi dacă?
Etichete: edit post
12 Responses
  1. Dianna Says:

    ce bine e să ştii că unele lucruri mai şi crapă. altfel oare ce ai fi crezut azi? :))

    şi nu o zis nimic trecutul?


  2. Mih Says:

    Mi-a lasat offline :)) A fost doar beep.:))


  3. Ruxi Says:

    Poate ar fi bine..


  4. Lumi Says:

    si eu am primit doua bipuri cu numar necunoscut ieri... hmmm...


  5. Mih Says:

    Luminita, tot din trecut? :P


  6. Lumi Says:

    nu, ale mele erau din prezent, totusi e ciudat fenomenul, cine ar da bipuri cu necunoscut, cu ce scop? doar de dragul de a da bipuri? :)


  7. Mih Says:

    Luminita, cei care dau bipuri cu necunoscut o fac tocmai pentru ca u sa te intrebi de ce. Pacat ca la cate oferte sunt acum, nu isi permite sa sune :) Sau poate ai admiratori secreti care vor sa te chinuie. :))


  8. De obicei, când mă sună cu ascuns, îmi împărtăşesc fanteziile lor :))

    Chiar mă gândeam... dacă aş avea ocazia să mă întorc în trecut, doar o singură dată, să modific un singur lucru, care ar fi acela?

    Am vreo 3... Nu mă pot hotărî...


  9. Says:

    Mih, tu ai modifica ceva din trecut?
    Nu vreau sa-mi spui ce, ci doar daca raspunsul e afirmativ sau negativ.


  10. Mih Says:

    ∞(ce ciudat sa ma adresez asa cuiva)..da. As schimba multe din trecut. Ar fi ipocrit cel care zice ca nici macar nu ar vrea sa schimbe cel putin o atitudine sau o alegere care a facut-o.

    Tu? Ce crezi?


  11. Says:

    Poti sa-mi spui Lio.

    Da... si eu as schimba atitudini, alegeri... E inevitabil sa nu regreti o decizie fiindca ti-ai dat seama mai tarziu ca e una gresita. Insa aici trebuie sa mentionez ca nu ma refer la oameni. Indiferent cata durere mi-a provocat cineva, nu as regreta niciodata ca am cunoscut respectiva persoana.


  12. Mih Says:

    Ok Lio. :)

    Cand ma gandesc la a schimba ceva din trecut, niciodata nu m-am gandit la a regreta ca am cunoscut pe cineva. Ci numai la lucrurile gresite care le-am facut eu.

    Si asa cum ai spus si tu, oricat de mult m-ar fi facut sa sufar cineva, niciodata nu o sa regret ca am cunoscut acea persoana. Cred ca fiecare om ce intra in viata noastra intra cu un motiv anume.


:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu