Puppy

Sunt momente in viata cand deciziile importante le iei pe loc, fara a cere pareri, fara a pune in balanta posibilitatile, pur si simplu simti ca este lucrul cel mai bun pe care il poti alege.

De acest lucru m-am lovit si astazi, dupa 11 ore de servici, cand mergeam spre casa si ma bucuram de vremea de afara, atunci mi-am dat seama ca de fapt cea mai mare dorinta a mea din ultima vreme e un micut pui de labrador care sa latre si sa imi sara in brate imediat cum deschid usa. De mai bine de un an, nu exista petshop in care sa nu intru si sa nu visez cu ochii deschisi la un puiut nazdravan si pufos. Insa stiu cata atentie trebuie sa le acord, cata mancare pentru caini trebuie sa cumpar, insa mai stiu ca primul lucru pe care il voi face cand voi avea casa mea este sa imi cumpar un labrador. Si nu numai ca il voi rasfata, dar ii voi amenaja o casuta mica numai pentru el, mancare din cea mai sanatoasa, iar royal canin nu ii va lipsi. Si cred ca merita sa astept, tinand cont ca el sigur nu ma minte, nici nu ma inseala, nici nu se va trezi dimineata sa imi zica ca a gasit ceva mai bun sau ca nu ma mai iubeste. :)


Stiti vorba aia, inchideti iubita/ul si cainele in portbagaj pentru juma` de zi, si cand le vei deschide vei vedea cine te iubeste mai mult.
Etichete: edit post
2 Responses
  1. Dianna Says:

    iar eu abia aștept să vin la tine, să ne plimbăm prin gradina ta înverzită și plină ce cireși și meri și să ne jucăm cu labradorii >:D<


  2. Mih Says:

    Da, si eu abia astept. O sa ii cumpar jucarii si labradorului tau sa stii :D. Daca tu ai un loc acolo, va trebui si el sa aiba nu?:P

    >:D<


:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu