Tacere

Uneori cuvintele nu numai ca nu sunt necesare, dar stirbesc esenta. Insa gandurile si sentimentele nu mi le pot expune altfel. Asa ca am ales tacerea. Unii au devenit pictori, altii muzicieni, restul actori sau oratori. Eu am ales tacerea. Ori de cate ori am vrut sa iti explic starea mea, nimic nu a fost indeajuns. Asa ca am tacut si mai mult. Cand unii ti-ar fi insirat iubire in note sau cuvinte, eu am tacut. Cand altii ti-ar fi reprosat si te-ar fi judecat, eu am tacut.

O iubirea puternica sau o durere imensa nu incape in dictionarele lumii. Caci inima se sfarseste acolo unde infinitul incepe. In ziua cand vom realiza care este adevarata implinire, atunci omul va inventa focul pentru a doua oara.


Etichete: edit post
2 Responses
  1. Anonim Says:

    :-<
    http://www.youtube.com/watch?v=XSGq6VLvN2E&feature=player_embedded


  2. Just_Me Says:

    Cat de frumos ai scris...postarile tale ma lasa fara cuvinte. Ma bucur ca ti-am descoperit blogul. :)


:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu