Imprastiate


Azi? .. incertitudine, nesiguranta, amaraciune si multe intrebari ce s-au oprit pe varful buzelor. Dorinte ce le-am inabusit. Azi? Mi-as dori sa stiu cine sunt, ce iubesc si unde m-am pierdut.


Fulgi de zapada cad rar azi, timizi si parca doar cei curajosi sa isi incheie ciclul vietii pe un pamant rece.

Vreau sa imi opresc toate gandurile. Vreau sa stiu cine sunt. As striga din toata fiinta mea, as zbiera..as urla dupa eul si linistea mea. As opri timpul in loc si as zgaria cu unghile pamantul, as sapa pana la celalalt capat dupa duhul meu.

Inima ca luciul unui lac, trezit de un singur strop, mic, foarte mic de speranta desarta.

Oricat de puternic e omul, in fata iubirii e neputincios.
0 Responses
:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu