dorinta

cand ne dorim ceva cu adevarat, nimic nu ne sta in cale. dar ce ne facem cand dorinta lipseste? calcam pe cadavre, ne cautam scuze ca ceea ce facem e ceea ce trebuie sa facem. ne mintim singuri ca alta solutie nu exista, incercam sa ne linistim spunandu-ne: suntem niste eroi, uite cat sacrificam. nu exista eroi si nici super eroi, exista oameni care vor si oameni care nu vor. nu exista imposibil, exista doar dorinta de a continua sau comoditatea de a renunta si a ne multumi cu ce avem.

nu putem schimba omul, putem sa ne schimbam doar pe noi. 
cand ne dorim ceva, tot universul comploteaza pentru noi. ne scoate oameni in cale, ne scoate sanse si creaza situatii. insa exista si hopuri. hopuri pentru a testa dorinta noastra. cand nu depasesti acel hop, inseamna ca nu ti-ai dorit indeajuns.
nu exista iubire cum nu exista nici bine. exista dorinta de a vrea sa traiesti cu un om langa tine. exista completare si sincronizare. 
nu exista oameni. suntem doar niste animale care ne lingem ranile unii altora. cautam langa noi pe cineva care sa ne asigure o viata linistita financiar, sexual, sa ne hraneasca orgoliul si pantecul.

dar mai exista si suflete care s-au oprit pe pamant si s-au intrupat, suflete care cauta infinitul, suflete care vor sa simta ca traiesc. suflete care nu vor o viata linistita pe marginea unui pat, cu capul plecat pe umarul lui urmarind un film sau discutand nimicuri. suflete care nu vor noaptea sa se bage in pat langa o masina de sex si ziua sa se trezeasca langa un expresor de cafea. suflete care nu vor monotonie, nu vor sa se multumeasca cu lucrurile materiale. sufelete care vor sa simta ca traiesc intr-un trup, ca au o inima care inexplicabil bate mai tare cand vede doi ochi iubiti, ca au o minte care arunca artificii, suflete care nu au nevoie de cuvinte si veninul lor, suflete care vorbesc cu faptele, suflete care traseaza drumuri prin locuri greu de ajuns si nu care se tarasc pe urmele altora. suflete care se cauta unele pe altele pentru a se reintregi. suflete care pot, care vor, care actioneaza. suflete care stiu ca viata lor le este un dar si nu isi bat joc de ea. suflete pentru care fiecare secunda conteaza. exista insa si suferinta. pentru ca omul iubeste pamantul si sufletul cerul. si unde se intalnesc cele doua? nicaieri. orizontul e doar o minciuna pe care mintea omului o formeaza. la orizont nu se intalneste cerul cu pamantul, la orizont se intalnesc durerile noastre si dezamagirile noastre. viata e azi. maine nu exista. iubirea e acum, nu te astepta sa o intalnesti si mai tarziu.

cand am sa mor, vreau sa imi para rau dupa viata. ca am trait-o, ca am iubit sincer, ca am ridicat oameni, ca nu i-am mintit, ca nu m-am sacrificat pentru nimeni cum nimeni nu ar facea-o pentru mine, ca nu m-a folosit nimeni, ca nu m-am vandut nimanui, ca am putut privi pe toti in ochi, ca nu mi-am batut joc de putinul timp trecut prin lume, ca am luptat, ca nu am renuntat, ca am trait si nu am supravietuit.

sunt un suflet liber ce cauta chirie. ai un loc pentru mine?
0 Responses
:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu