Pentru?

cu recunostiinta plec genunchii domnul meu, pentru toate iernile in care mi-ai oferit un adapost departe de gerul de afara, in mijlocul unei familii care a stiut sa gaseasca puterea sa se adune si sa se imbratiseze in vremurile grele.
pentru toate primaverile in care am inflorit odata cu padurile si in care am crescut invatand de la munti sa nu plec capul,si de la firul de iarba sa razbat prin pamantul inghetat. iti multumesc pentru ploile reci si pentru raurile ce fug de la izvoare catre vai, vioi si parca alungand iarna din inimi.
pentru verile in care m-am indragostit si in care am cunoscut durerea si teama, pentru noptile albe si pentru stelele ce cadeau din ceruri aducand cu ele sarutari fugare si miros de mare. pentru nisipul rece si pentru valurile ce spalau neincrederea si grijile, iti multumesc pentru marea uitarii si pentru sarea ce imi curata ranile.

iti multumesc pentru rabdarea ta si pentru indurarea ta. iti multumesc pentru tot ce am construit, insa de vei putea, iarta-ma pentru tot ce am daramat, ranit si necrutat.
pentru nerecunostiinta mea, iarta-ma. pentru inconstienta mea si pentru nemultumirea mea, pentru zilele de neveghere si pentru lipsa de incredere, cruta-mi anii ce inca nu mi-ai numarat.

iti multumesc pentru puterea cu care m-ai imbracat si pentru intelepciunea cu care m-ai imbarbatat. iti multumesc pentru iubirile ce mi-au taiat calea si pentru ingerii ce m-au imbrtisat. iti multumesc pentru mainile ce m-au mangaiat si pentru ochii ce m-au patruns. pentru sufletele ce au plans langa mine si pentru inimile ce au batut candva pentru mine. insa iarta-mi egoismul si frica, cuvintele mincinoase si loviturile ce le-am impartit in nebunia mea. iarta-mi legaturile rupte si luptele la care am renuntat, razboaiele pierdute si visele uitate.

pentru toate sufletele ce nu le-am ridicat ci le-am zdrobit, pentru toate inimile ce le-am iubit si le-am pierdut, pentru toate trupurile ce nu mai simt imbratisarea mea, pentru toti ochii ce i-am uitat, pentru tot ce am fost ieri si am adunat astazi, iti multumesc.
pentru toata greseala mea, fii indurator si cruta-ma, caci drumul e anevoios si toamna asterne la picioare frunze inca verzi ce fara sa vreau le voi zdrobi sub talpa mea. pentru toata vina mea, iarta tu si croieste-mi carare, caci multa zapada va trebui sa acopere urmele pasilor mei plecand.




2 Responses
  1. Anonim Says:

    pentru toate sufletele ce nu le-am ridicat ci le-am zdrobit - nimic mai adevarat :) R.


  2. Mih Says:

    Macar nu m-am folosit de ele si nu le-am tratat ca pe niste carpe si niste suflete de folosit. Am preferat sa ma urasca decat sa fiu a player.


:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu