Eu sau tu

Nu sunt ce par a fi. Şi asta pentru că zilnic sunt altceva. Depinde de tine. Azi îți pot sluji, dar mâine te pot înjosi. Azi te pot îndreptăți, dar mâine te pot condamna. Ieri te-am iubit, dar azi te pot iubi mai mult, sau chiar deloc. Azi pot învinge gravitatea și mă pot înălța spre văzduh, dar mâine pot îmbrățișa golul dinaintea mea în cădere liberă. Depinde de tine ce sunt azi. Nu sunt o marionetă în mâna nimănui. Bine, doar în mâna iubirii, dar numai dacă am personifica-o, și atunci ea ar avea mâini fine ce mi-ar croi drum spre tine.

Depinde de tine în ce poveste mă chemi. Pot fi zeu nemuritor, să descriu pe cer cu fulgere inima mea, sau pot fi un umil cerșetor, căzut la picioarele tale, implorând pentru-o privire.

Însă pot fi eu, o mână de țarână, un amalgam de sentimente ai zeci de lanțuri ce le țin închise în adâncul ființei mele. Eu, un nesfârșit val ce nu-și găsește țărm să se-odihnească, gânduri mii și vise un milion, și-o singură iubire: tu.
Etichete: edit post
4 Responses
  1. Dianna Says:

    dar tot ceea ce ești acum, nu e tot ceea ce poți să fii...
    >:D<


  2. ioana Says:

    ...un tarm pe care "tu" n-ai sa calci nicicand...iubirea mea cu ceruri prea calme...si furtuna...


  3. Mih Says:

    @Ioana, cam greu in acelasi timp si furtuna si cerul calm. O iubire ca vremea..nu?


  4. ioana Says:

    ...ca vremea din noi...da...


:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu