Mama i'm coming home!

Nici bine nu a început săptămâna că abia aştept să se termine. Weekend-ul acesta plec acasă! Vorba mamei: "la casa cui te are". Simt nevoia să încarc bateriile cu multă afecţiune şi voie bună, mai ales că va fi o mică reuniune de familie, şi voi vedea şi pe geniul meu mic. Oricum până de Crăciun nu voi mai merge acasă, aşa că acum e momentul.

Am spus mamei cu ce aş prefera să mă aştepte, şi anume: tort, o varză călită cum numai ea ştie (mi-e aşa poftă de mâncare gătită), eventual un peşte la cuptor, papanaşi cu smântână, şi am aflat că vinul de toamna aceasta are un gust divin. Nu de alta dar vine "Sfinţii Mihail şi Gavril", şi cam avem planuri. Şi puţin vin adus în Iaşi nu ar strica...mai ştii cum ai nevoie de un întăritor.

Abia aştept să o văd pe surioara mea, trebuie să o iau puţin de urechi, şi mi-e dor să mai râd cu ea cu pofta aia cu care o făceam înainte. Vreau să fac multe cât o să stau acasă, acuma rămâne de văzut câte reuşesc. Problema e că eu plec rar acasă, dar şi când merg stau muuult. Aşa că trebuie să pun la socoteală şi drumul înapoi.

Sper să fie bine. Şi sper să nu mă răzgândesc până vineri. Dar sunt multe lucruri care mă cheamă acasă, de ce m-aş răzgândi?
Etichete: edit post
8 Responses
  1. georgiana Says:

    ma bucur ca poti sta mai mult acasa,eu niciodata nu reusesc mai mult de 2 zile.Cel mai record timp e de 4 zile:( asa de dor mi-e si mie....uff


  2. Mih Says:

    eu de obicei plec vineri si zic ca vin duminica..dar apar dupa vreo saptamana, odata am stat chiar doua daca nu ma insel :D

    Dar merg cam la o luna doua acasa...asa ca :)


  3. Dianna Says:

    ce o să vă mai distraţi voi pe acolo 8-|


  4. Vali Says:

    Uuu :>:>

    Cea mai interesanta parte e cea cu vinul divin... Sa stii ca daca vrei, te astept eu la gara sa te ajut la bagaje :)). Numai sa dai si tu share sticlelor intr`un weekend ;))


  5. Mih Says:

    Normal. Nu de aia este? sa ne bucuram toti de el :))
    Vine iarna si trebuie luptat impotriva racelii. :P


  6. Anonim Says:

    dc sa ma iei de urecvhi?:P ce am facut rau:-/..mm..cn mai tipa cand rade, k mn?:>:d..mda..si vii acasa:))..mijto:X:))...vinu mai are un efect :))..te face sa razi...:P dar sa stii k pleci doar cu o sticla...ca nu o s amai am eu ce sa beau cand vin de la sc:))=))...


  7. Mih Says:

    Sisu..data viitoare semneaza-ti comentariul..si verifica sa scrii corect..ok?
    Si vad ca vinu incepe sa aiba efect. :))


  8. Anyta Says:

    da...am gresit:P..de urechi..era:P..ee..mai greseste omu..:P..;))..stii care e faza..k ma gandesc..oare mi dor de tn?:|..mm..nuj..poate pana vii mi se face :))=))..no hai k glumit:P :P


:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu