Epilog

Ce rost ar mai avea acele nopţi pierdute, nopţi cu miros de cerneala şi scârţâit de peniţe pentru continuarea unei poveşti din care personajul lipseşte? Poveşti despre un abur pierdut peste vremi, despre o idee, un vis sau o fantasmă a trecutului? Personajul dispărut de mult, dar păstrat viu printr-o obsesie fără sens.

E timpul să îmi ridic ochii din pământ, alte suflete visează să desenez în jurul lor castele, şi mult soare, să atingă corzile ce tu le-ai rupt odată. E timpul să închei acest capitol, în care mă trezesc dimineaţa şi cerneala s-a vărsat peste ultimele rânduri scrise. Închid coperta roasă de nisipul din clepsidră, şi o aşez pe un raft, sus, în inima mea.
Poate peste ani o voi deschide, şi mă voi întreba cine a vărsat cerneala, prefăcându-mă că nu ştiu sfârşitul pe care nu îl pot citi. Mă voi întrista poate, şi voi lăsa deoparte cartea, căci alt personaj mă va privi în ochi şi îmi va zâmbi, nu mai frumos ca tine, dar va fi un zâmbet sincer.

Acum să vărsăm cerneală peste tot. De azi, noi...suntem doar istorie.




Etichete: , , edit post
17 Responses
  1. Mih, ai luat o decizie înţeleaptă. Astfel de întâmplări te formează, e de la sine înţeles că e greu, dar felul în care duci acest greu face din tine omul care urmează să fi. Am încredere că, întâlnindu-te, nu-mi va putea fi vreodată ruşine cu tine. Îţi doresc multă linişte şi răbdare.


  2. Mih Says:

    Mulțumesc pentru cuvintele tale. Cu siguranță ar fi o mare onoare să întâlnesc o persoana ca tine. Astfel de cuvinte, venite de la oameni ca tine, m-au ajutat practic să pot întoarce privirea în direcția corectă.


  3. Mih, mă bucur să văd că eşti pe direcţia corectă. Nu îţi va fi uşor, dar mulţumirea de la final va fi mare, crede-mă.
    Uneori am impresia că mi-ar plăcea să te cunosc.
    Schimb puţin subiectul, trebuie să ajung la Dexter. Oh, da, ce final! Spune-mi că l-ai văzut.


  4. Ruxandra Says:

    Asteptam postul asta. Sper ca de acum in colo sa iti fie mai bine.


  5. Mih Says:

    Răzvan, da am văzut finalul. N-ai fi vrut să mă vezi pe mine în schimb. Îmi venea să iau la bătaie regizorul. Trebuie să recunosc că a fost un final neașteptat, care pur și simplu m-a lăsat cu o stare de parcă nu e doar un simplu film. Revoltă scria pe mine. Formidabil, totuși. Acum că începe semestrul II, caut un serial cel puțin la fel de bun, ca să îmi ocup timpul. Sugestie ceva?

    Cât despre impresie, e doar uneori? :)) Glumesc și eu. :P
    Sincer, ar fi o onoare pentru mine.


  6. Mih Says:

    Ruxandra, și eu așteptam acest post. Sincer sper să nu fie doar ceva de moment, iar timpul, dorul, sau amintirile să roada barajul ce l-am construit în ultima vreme. Dar mergem înainte, cu toate pânzele sus. :)


  7. Eu nu am putut să-l văd singur. Deşi Dacian văzuse tot sezonul înaintea mea, l-am chemat să vedem împreună ultimele minute. Am rămas şocat, nu-mi venea să cred că asta se întâmplă. Am urlat de câteva ori fucking shit, atât de enervant era. A fost foarte bun, poate cel mai bun final de sezon pe care l-am văzut vreodată. Indiferent de serial, cel mai bun.
    Păi, îţi recomand Weeds cu certitudinea că o să-ţi placă la nebunie. Şi, dacă ai văzut Weeds deja, ar mai fi Damages, pentru care e bine să te înarmezi cu multă răbdare, e foarte bun, dar nu vei înţelege nimic, albsolut nimic, de la început. Amândouă sunt foarte bune, amândouă merită văzute.
    Săptămâna viitoare o să-ţi trimit nişte muzică. Zile senine.


  8. Mih Says:

    Mie imi spui de tipat. Eram in stare de soc. Si urlam ca nu e drept de ziceai ca am luat-o razna. Foarte tare serialul. Abia astept pana in toamna. Celelalte doua nu le-am vazut. O sa le incerc. Si astept muzica, am nevoie de putina schimbare de "decor". Mersi de recomandare, si iti doresc si tie zile senine.


  9. Dianna Says:

    te sfătuiesc de acum să încerci să scrii cu creionul în locul stiloului ;)


  10. Mih Says:

    Dianna, aş scrie, dar peste timp s-ar şterge de la sine. Şi nu vreau acest lucru. Ce scriu astăzi vreau să îmi rămână mult timp. Şi ar fi prea simplu pentru mine. :) Ştii că ceea ce "scriu" o fac să rămână pentru totdeauna.

    Un tâmplar poarta la ureche un creion, iar un visător o peniță. Lumea ce o construiesc nu e materială, e una de poveste.


  11. Anonim Says:

    Nu pot sa te felicit pentru ce traiesti, pot doar sa te incurajez pentru ce scrii. Multi dintre noi, am trecut prin asemenea scenariu, incearca sa nu mai arzi lemne pe timp de vara in casa ta, ca peretii o vor lua razna si tu vei transpira zadarnic.
    Ceau! te astept pe blog


  12. Mih Says:

    son1ofthe3earth, foarte frumos spus. O sa incerc sa strang lemnele pentru iarna. Multumesc de incurajare, si cu siguranta o sa te vizitez. :)


  13. Closure sure feels nice :)
    Rîndurile pe care le-ai crescut aici îmi dau impresia aceea de calm, de liniște, mă face să cred că totul va fi bine și cuminte...
    Apropo de seriale, mie ce-mi recomanzi? ;)


  14. Mih Says:

    Suflet Curcubeu, acea stare de calm și cuminte e starea dinaintea furtunii. Încerc să amân acea clipă.
    Ca sa îți recomand un serial, ar trebui intai sa ma gandesc la ceva ce te-ar caracteriza. Si cum nu prea am vazut multe seriale..dar cu siguranta Lie to me si The Mentalist ar fi interesante. Nu au decat 2 sezoane pana acum. Mie mi-au placut enorm.


  15. Subscriu la cele două seriale. Şi mie îmi plac foarte mult!


  16. Orry Says:

    foarte frumos! :) Vine o vreme in care schimbarea se instaleaza automat! :)


  17. Mih Says:

    Orry, mulțumesc pentru cuvintele tale. :) Întradevăr, schimbarea face parte din viaţa noastră, de multe ori apare ca un hoț pe nesimțite. :)


:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu