Hai să fugim departe

Şi-aş pleca departe, în vârf de munte, unde doar soarele coboară noaptea să asculte focul de brad. Şi te-aş lua cu mine, doar noi, o carte bună și benzile cu muzică veche. Ai mirosi a rășină și ai avea mâinile reci tot timpul. Am deschide ochii dimineața și am vedea cerul.

M-ai lăsa lenevind în pat în timp ce ți-ai îngriji plantele, săpând în pământul negru ca ochii tăi. Ţi-aş aduce la prânz peşte proaspăt, iar la cină ţi-aş oferi dragostea mea dintâi. Mi-ai mulțumi cu un sărut și mi-ai cere să îți povestesc de ce iubesc muntele, de ce iubesc ochii tăi și de ce doar colţul stâng al buzelor ți-l sărut. Te-aş minți că nu disting dreapta de stânga, și ți-aş recunoaște că aş locui și în mijlocul oceanului dacă te-aş avea cu mine.

Dar aici mă simt aproape de cer, cu un înger la pieptul meu, așteptând ca Dumnezeu să își adune corul dimineața și să ne cânte fericirea.

Ai veni?



sursa photo
Etichete: , , edit post
9 Responses
  1. Dianna Says:

    Doamne,
    Ia-mă de mâna
    Şi hai să fugim din lume,
    Să ieşim puţin, la aer.
    Poate schimbând curenţii,
    O să mă simt şi eu în larg,
    Lânga Tine.
    (Marin Sorescu)


  2. poate cel mai frumos text al tau. felicitari, mih>:D<!


  3. Mih Says:

    Răzvan, mulțumesc foarte mult. Uneori am nevoie de astfel de încurajări și cuvinte ca un copil stângaci. :) >:D<

    Am visat cu voce tare :P


  4. Mlle R. Says:

    Superb! Mai scrie...

    Eu as pleca departe de tot...


  5. Jad Says:

    Am citit postul tau si instantaneu am simtit miros de brazi. Ce frumos... :X


  6. Mih Says:

    Jad, m-am născut în locuri unde bradul leagă cerul de pământ, și miros de rășină vine la fiecare ploaie. Am încercat să transmit acel miros de munte, dar mai mult de atât nu am putut.

    Mă bucur că ți-a plăcut :)


  7. Baby R. Says:

    da, as pleca :)


  8. suras Says:

    "Dar aici,ma simt aproape de cer,cu un inger la pieptul meu,asteptand ca Dumnezeu sa isi adune corul dimineata si sa ne cante fericirea"
    ...minunat...


  9. Mih Says:

    suras, ma bucur că îți place. :)


:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu