You made me crazy

În clipa asta te urăsc din adâncul inimii. Aş vrea să șterg orice urmă de tine, să rup din mine fiecare parte ce îmi amintește de tine. Aş vrea ca tot ce îți aparține să devină sticlă, ca mai apoi să o sparg în mii de bucăți și să le arunc în marea uitării.

Nu merit nicio clipă răsplata ta. Dar nu te judec, căci eu ți-am pus sub picioare sufletul meu. Vai de cel ce mintea şi-o pierde în faţa iubirii. Te-am văzut plecând de atâtea ori și te-am așteptat ca pe un fiu risipitor, te-am primit și ți-am dat locul cel mai de preț, ca mai apoi să pleci iar. Am închis poarta fericirii de atâtea ori în urma ta, ca nu cumva locul tău să fie luat când te vei întoarce.

Tot ce am clădit a fost pentru tine. Nu meriți niciun cuvânt din câte ți-am scris, meritai cândva...acum în foc sa ardă toate.



:(
Etichete: , edit post
1 Response

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu