Petru al iubirii noastre, m-am lepadat de tine si nu a cantat nimic. A sunat a gol doua clopote si o cucuvea in departare.
Iuda al loialitatii noastre, te-am vandut pe 30 de minute prea egoiste. As veni sa dau inapoi bataile ceasului, dar nu gasesc templu unde sa arunc blestematele de minute.
Toma al increderii noastre, n-am crezut pana n-am vazut. N-am crezut deplin in cuvantul tau pana nu am vazut lacrimile si suferinta ta, durerea ta scluptata pe obrazul slabit si adunata sub ochii-ti mici.

Sutas peste armata mea de demoni, te-am ranit cu vorbele-mi pline de venin, te-am batjocorit in nebunia mea. As plange langa inima-ti stransa de durere si mi-as cere iertare, as ingenunchia si ti-as recunoaste meritele, insa a coborat soarele de pe cer si orbecaiesc inca-n intuneric.

Unde e Dumnezeul meu sa ma auda, sa strig un strop de indurare, pacatos am gresit iubirii si am cazut prada neputintei.


Iarta-ma.


1 Response
  1. A Says:

    Ridica-te!!


:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu