Vino

Vino in seara asta, inchide usa si lasa-ti capul pe umarul meu. Spune-mi cum e marea si cum canta pescarusii, spune-mi cum firele de nisip iti cadeau de pe trup si le alungai in valurile spumegand.
Vino in noaptea asta si lasa-ma sa te mint, ca te iubesc si ca esti tot ce am nevoie. Fa-te ca nu stii si prefa-te ca ma crezi. Cantece de leagan sopteste-mi la ureche si tine-ma de mana pan' voi adormi. Vegheaza-mi somnul si ascunde-mi printre vise un strop de iubire pentru tine. Mangaie-mi sufletul obosit si cucereste-mi inima ca pe un taram indepartat, secat de lume si de minciuna, nesiguranta, nestatornicie si nehotarare. Rupe orice legatura cu lumea si ia-ma acasa.

Prefa-te ca nu voi pleca niciodata si construieste-mi un loc langa tine, atarna in cui fotografii cu noi..sa stiu cui apartin si inchide usa. Lasa-ma sa te privesc acolo, aruncand cheia si lasandu-ne captivi in lumea noastra, doar tu si eu. Vreau sa aprinzi focul in mine si sa imi dai din nou putere sa cred.

Vino in ceasul asta, inchide usa dupa tine si dezbraca-ma de omul de ieri. Arunca-mi amintirile si picteaza altele noi. Cu tine si cu mine.
0 Responses
:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu