atat

din ochii tai se revarsa noaptea si tot acolo fuge cand e alungata de soare. tot acolo alerg si eu acum, cautandu-ti zambetul si lasandu-ma purtat de parfumul tau. simt ca din alte lumi m-ai chemat si m-ai adunat in bratele tale, aproape de obrazul tau, respirand iubirea ce o emani prin fiecare por. 

poarta-te copilareste, si-apoi arunca-te autoritar in bratele mele, rupe din mine trecutul si zilele ce au fost, dezbraca-ma de furie si de durere, revarsa-ti nebunia si placerea peste mine. tipa si invoca fara cuvinte iubirea si lasa dulceata buzelor tale sa cada de sub ureche pe gat in jos. opreste-te la pieptul meu si asculta ceasul cum ticaie, secundele fugarind minutele si orele lasate in urma..toate pentru tine. 

poarta-te matur si rece, lasa-ma sa tanjesc dupa tine si dupa caldura ta, nu ceda usor si trezeste pradatorul din mine. priveste-ma cu ochii-ti mijiti si plini de pasiune, arunca in aer peretii caci nu ni-s de niciun ajutor, opreste-ma zambind-mi cu subinteles si pune stapanire pe mine cum ai pus pe inima mea. ca o iedera cuprinde-mi trupul rece si sopteste-mi descantece, sacadat silaba cu silaba, pana cand vei termina ..cuvantul.

si poarta-te cum niciuna  nu s-a purtat-naintea ta, lasa-te dar nu prea, fugi dar nu mult, intoarce-te incet dar toata, cuprinde-ma dar nu pe deplin, saruta-ma dar nu doar atat...iubeste-ma si ...atat!
4 Responses
  1. A Says:

    “El s-a uitat la ea şi ea s-a uitat la el. Erau şireţi în dragostea ce şi-o purtau unul altuia.”

    Serafimul şi Zambezi, de Muriel Spark


  2. Anonim Says:

    Scrii despre EA? eu sunt EA?


  3. Mih Says:

    @Anonim: scriu despre ea. EA is just a fantasy, EA doesn't exist.


  4. A Says:

    De ce minti? EA e o fantezie inspirata din realitate!!

    @Anonim: EA nu esti tu....


:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu