The End

e timpul sa ridicam ancora si sa ne pierdem in larg, acolo unde marea nu se termina niciodata. ca orice calator ce a trecut pe aici, ma intorc, strang lacrimile intre pleoape si incerc sa imi aduc aminte daca mi-am impachetat toate lucrurile; inima nu o mai am.

a fost o calatorie lunga si un popas si mai lung, au fost foi ce le-am scris si foi ce le-am aruncat in foc. au fost penite ce mi-au racorit sufletul si altele ce mi-au lasat urme adanci in inima. au fost povesti inventate, dar au fost si mai multe reale, traite pe muchia nebuniei sau a fericirii. au fost clipe de inspiratie si momente de naufragiu. insa acum e timpul sa scriem finalul si dedicatia. e timpul sa o luam de la zero, pe alte taramuri cu alti oameni; eu nu mai ma gasesc.





Unsolved Puzzle - The End...

...pentru toate iubirile pierdute la mal ca valurile si pentru cele care au starnit furtuna-n larg...intelepciunea sa va fie far.


3 Responses
  1. Anonim Says:

    De ce ai incetat sa mai scrii aici? Sper sa te razgandesti si sa nu te opresti din scris. Ar fi pacat.
    O sa imi fie dor de posturile tale.


  2. Mih Says:

    @Anonim. Aici nu voi mai scrie. E un capitol incheiat. Insa de oprit din scris nu ma voi opri. Cei care intradevar citeau cu drag ma vor gasi in alta parte.


  3. Mih Says:

    @Anonim, nu ti-am aprobat comentariul, dar pentru detalii vorbim pe mail.


:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu