candva...

au fost si altele inaintea ta, ce au promis zile fara apus si nopti interminabile. care si-au dat cu miere buzele si au mintit dulce si provocator. care si-au scaldat fata in apa rece de izvor si s-au prefacut fecioare blande. si au cantat balade de amor si au visat cu ochii deschisi la care de foc ce strabat cerul si la cai inaripati.

au fost si altele inaintea ta, ce s-au pacalit ca au cunoscut iubirea, dar nu au deosebit placerea si egoismul de dor si de dorinta. care au stat o vreme si apoi au plecat prin alte colturi cautandu-si scaparea si iertarea. care au venit cu ulcioarele goale si au plecat cu inima mea toata, facuta bucatele, arsa pe jugul durerii si al dezamagirii.

si pentru ca au fost altele inaintea ta, nu te voi lasa sa fi ca ele. ne vom iubi muteste, fara vorbe si fara promisiuni, vom fi doi muti. ne vom atinge ca orbii, bajbaind prin intuneric, dupa fiecare parte din tine si te voi recunoaste dintr-o mie. voi stii doar parfumul tau si doar gustul buzelor tale il voi recunoaste. voi pastra intiparit in minte doar forma umerilor tai si a bustului tau, cu varful degetelor voi recunoaste fiecare alunita ce iti deseneaza constelatii pe pielea alba si fina, si voi stii doar eu si doar pe tine. ca doi surzi ne vom asculta doar sangele cum fierbe in noi si cum inimile vibreaza la fiecare atingere. vom dansa ca doi nebuni pe o muzica surda, ce exista doar in mintile noastre. imi vei vorbi pe limba mea si voi intelege. voi intelege ca nu vei fi ca restul, ca vei fi altfel...pentru ca eu is altfel.

reconstruieste-mi cetatea si inchide-te in ea. domneste cu dragoste si mila, condu-ma si fi-mi alaturi, sprijina-mi visele si nu-mi incuraja nebuniile, fi-mi altar si asculta-mi confesiunile, fi-mi muza si critic. 
si pentru ca au fost altele inaintea ta, arunca in focul uitarii orice urma de ele. ramai doar tu....si nimic altceva.

0 Responses
:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu