e timpul

vino si ia-mi ura si fa din ea o dulce razbunare. lasa-ma sa ating din nou marginile lumii si sa te cuprind in imbratisarea mea. lasa-ma sa sorb de pe buzele tale placerea si ia-mi mintile. fa-le pulbere si joaca-te cu gandurile mele. rupe odata cu hainele si sufletul si lasa-l ca si carare prin iadul ce trec. priveste-ma asa cum ai mai facut-o si lasa-ma sa ma pierd in negura ce o ascunzi intre pleoape. priveste-ma cu talc si mai da-mi o sansa, o sansa sa intalnesc din nou placerea si desfatarea, o sansa sa adorm la sanul tau si sa ma trezesc alt om.

fii placerea mea pacatoasa, singura care o mai doresc. fii trupul ce in noaptea asta ma intregeste si pamantul ce-l voi descoperi. fii scaparea mea si puntea dintre iad si nepasare. arata-mi ca nu toate sunt la fel, da-mi increderea ce am pierdut-o, arata-mi ca esti altfel, umple-ma de tine si de viata, urla din toti rarunchii si strange cu dintii din mine. strange-ma in pumnii tai si lupta-te cu diavolii din mine. devin-o realitate si zdrobeste orice alta amintire: fa-ti loc doar pentru tine.

nimeni nu va sta intre noi, intre doi ochi negrii si inima mea, intre doua sarutari si viata mea, intre tine si infinit.
e timpul sa devii realitate!
1 Response
  1. A Says:

    Bine ai revenit! Ti-am simtit lipsa!


:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu