lasa-ma

cand imi arde sufletul in mine, cu buzele tale stingi orice foc m-ar mistui. cand teama si durere ma paralizeaza, ma acoperi cu trupul tau si incalzesti sangele in mine. cand timpul ma sfarama si ma scurge printr-o clepsidra, in causul palmelor tale ma aduni la loc. cand trecutul calca peste inima mea, alungi orice amintire cu ochii tai negrii si mari..ah..nu ma satur de ei.

lasa-mi iubito tigara si nu o stinge, caci in afara de tine, e singura mea alinare. lasa-mi iubito pana si hartia, caci in afara de tigara e singura mea evadare. lasa-mi iubito tacerea, caci cuvintele sunt cele ce m-au otravit. lasa-ma sa te iubesc in tacere, pana cand soarele va iesi dintre copaci si frunzele galbene ce stau sa cada il vor dezgoli. gol la fel ca umerii tai plini de stele si de sarutarile mele. la fel ca mintea mea cand degetele tale imi mangaie fata obosita si cand orice grija o alungi cu genele-ti lungi si buzele tale calde. mai lasa-ma sa te sarut lung si apasat, caci esti leacul ranilor mele. lasa-mi capul pe sanul tau sa se-odihneasca, sa-aud chemarea inimii tale, lasa-ma sa te cuprind, sa trec prin tine si prin lume, lasa-ma sa te fac parte din mine caci golul dinauntru suna trist si rece.

fum dupa fum, foaie dupa foaie, ora dupa ora, nu m-as satura de tine. ai inviat in mine omul care a mutat muntii din loc, a furat secera mortii si si-a facut drum pana la iubire. a alergat zmeii si caii inaripati, a rescris povestile si a salvat toate printesele captive prin castele. a ucis toti monstrii si a creat o lume mai buna. 
pentru tine si pentru mine. 
pentru noi, pentru doi ingeri goi...
ceasul nu mai bate, a stat de-o ora jumatate.
am oprit timpul in loc, l-am aruncat pe tot in foc,
sarutare dupa sarutare, vine noaptea peste mare
si nu-i nimeni sa vada, iubirea peste noi sa cada.
0 Responses
:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu