da-mi timpul inapoi

as vrea sa intorc timpul cu exact un an in urma, sa te privesc in ochi si sa vad mai bine omul de langa tine. sa nu va fi adus in lumea mea si sa nu va fi aratat cum traiesc oamenii mari. as vrea sa nu fi lasat berile ce au curs sa imi ameteasca mintile si sa imi inmoaie mintea. as fi vrut sa inteleg ca locul de langa tine e ocupat si sa fi lasat pe cel din inima mea inca liber.

am pus pe masa tot sufletul meu, asa frant si ciobit de alti in trecut, am aruncat in joc toate secretele mele si toate slabiciunile mele. am lasat sa ma cunosti pe deplin, ti-am aratat călcâiul vulnerabil si ti-am rabdat toate loviturile. am iubit pana-a dat pe-afara. te-am iubit pana la ultima lacrima si pana am secat. am visat tot ce nu indraznisem o viata, ca sa spulberi intr-o secunda. am sperat mai mult decat as fi meritat, ca sa distrugi totul intr-o suflare..o sarutare ce nu era pentru mine. ca un iuda m-ai vandut pe un pumn de liniste, insa linistea ti-a fost iad si acum e prea tarziu sa recuperezi ce ai lepadat.

ti-am construit o lume numai pentru tine, dar ai calcat-o sub picioarele tale si ai adus un strain si un nevrednic in lumea mea. ai blestemat-o calcandu-i pragul tradandu-ma si mintindu-ma. ai ruinat tot ce am adunat cu dragoste. oh, si cat am putut iubii..si cat de goala suna inima mea azi. nu-i iubire si nu-i ura, nu e dezamagire si nu e intristare. e moartea unui suflet calcat de nimicnicie.



0 Responses
:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu